לוין מבקש רשמית: ייצוג נפרד בעתירות בנושא הוועדה

ישראל רובין No Comments on לוין מבקש רשמית: ייצוג נפרד בעתירות בנושא הוועדה

אחרי חילופי המכתבים הנזעמים בין השניים: שר המשפטים לוין מבקש באופן רשמי ייצוג נפרד בעתירות נגד אי כינוס הוועדה לבחירת שופטים

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המשפטים יריב לוין מבקש הבוקר (ראשון) מהיועצת המשפטית לממשלה באופן רשמי, לאפשר לו ייצוג נפרד בעתירות נגד אי כינוס הוועדה לבחירת שופטים. בפתח מכתבו, דחה לוין את טענותיה של היועצת המשפטית במכתבה אליו מהשבוע שעבר.

"נוכח מצב הדברים שיצרת גם בעניין העתירות שבנדון, בשל עמדותייך הקיצוניות והלעומתיות כדבר שבשגרה לעמדת הממשלה, ובמענה לשאלה שהפנית אליי לעניין אופן ייצוגי בעתירות שבנדון, אני נאלץ להודיעך כי גם הפעם הזו אדרש לייצוג עצמאי", כתב לוין. "כל זאת, מבלי לגרוע מכך שמצב הדברים אותו את יוצרת הוא בלתי תקין, וכי תפקיד היועץ המשפטי לממשלה הוא לייצג את הממשלה ואת חבריה ולא לאלץ אותם להזדקק פעם אחר פעם לייצוג עצמאי".

בנוסף, ביקש לוין לעדכן את בית המשפט שיאפשר לו להיערך לדיון עם ייצוג נפרד, כאשר הדיון בנושא צפוי להתקיים ביום חמישי הקרוב.

בסיעת יש עתיד תקפו: "שר המשפטים יריב לוין, יעשה הכל כדי לא לכנס את הוועדה למינוי שופטים ולמלא את אחריותו כשר. אלפי תיקים נערמים, האזרחים נפגעים אבל את לוין מעניין רק דבר אחד- להרוס את בית המשפט, להפוך את הכל לפוליטי ולקרוע את החברה הישראלית. אנחנו הגשנו את העתירה ולא נסכים לדחות את הדיון, התרגילים של לוין הם פגיעה אנושה במערכת המשפט ובאזרחי ישראל".

שר המשפטים במתקפה על היועמ"שית: "נותרתי ללא ייצוג"



0 תגובות